En helt almindelig frokost med rugbrød og pålæg kan godt være lidt udfordrende, hvis man helst vil spise vegetarisk. Men selvfølgelig – en dejlig mad med æg og tomat går altid godt. Eller en kartoffelmad, når kartoflerne er helt nye og lækre, det er nu også ganske lækkert 🙂
I weekenden lavede jeg en grøn rugbrødsmad – med syltede rødløg. Så der var rimeligt med fine farver til at lyse op på en februardag. Det hele er lidt til den rustikke side, men smagen fejler ikke noget.
Opskriften på syltede rødløg kommer sidst i indlægget 🙂





