Eller event er måske ikke det rigtige ord – for det var nærmere koncert, fortælling og strik 🙂
Det var igen min svigerinde, der var med til en hyggelig aften i Odense Koncerthus. Vi har før fulgtes til noget med strik – blandt andet strik og bålmad og strikkeforedrag. Og vi kommer altid hjem med nye indtryk og minder i bagagen. Og sådanne ting er gode at samle på 🙂




