Vi har haft en dejlig påske, og håndværkerne har holdt en velfortjent ferie. Men nu er det tid til, at den næste håndværker kommer på banen. Og det er maleren Casper.
I påsken fik Ole sat de sidste Fermacell plader op i garagen, så den også var klar til, at maleren kom. For vi har besluttet at det med at male et helt hus – det vil vi gerne have en professionel til at gøre. Og han har også bare det rigtige værktøj og maskiner.


