Det er blevet juni – og med sommervejr som det nu er i Danmark. Her har vi fået tilpas med regn, hvis du spørger mig. Nu må der godt komme nogle dage med lidt mere stabilt vejr og solskin 🙂

Men alting står til gengæld vældig grønt. Her er det georginerne, der er på vej.